رفقای همیشگی

وبلاگ بچه های اردوی یاوران امین 3

وبلاگ بچه های اردوی یاوران امین 3

طبقه بندی موضوعی
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان

نیت کنید و اشاره فرمایید

قالب میهن بلاگ

فال حافظ

آموزش عکاسی

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ

عکاسی

سلام

امروز مجموعه مقالاتی در مورد آموزش اصول عکاسی دیجیتال رو واستون آماده کردم.

این مقالات به دو بخش تقسیم میشه یکیش ۹ جلسه و یکی دیگه ۱۹ جلسه هست که دومیه مال آقای بهین ناظم رعایا هست.

این ۲۸ جلسه ممکنه مطالب تکراری داشته باشه ولی خوندن هر دو دوره خالی از لطف نیست.

در ضمن پیشنهاد می‌کنم که حتی الامکان یک دوربین اس ال آر جلوتون باشه تا نکته به نکتش رو روی دوربین اجرا کنین.

خوبی این مجموعه مقالات اینه که بخاطر فشرده سازی حجمش نسبتاً پایینه و همچنین شما رو از سردرگمی و وقت تلف کردن توی اینترنت نجات میده.

اگه خوشتون اومد نظر بدین تا دفه بعد ترفند‌های عکاسی رو واستون آپ کنم. آخه واسه اونا خیلی وقت تلف کردم و به سایت های مختلف رفتم.

به هر حال شما می‌تونین آموزش اصول عکاسی دیجیتال رو از لینک زیر دانلود کنین

دانلود آموزش با لینک مستقیم

دانلود آموزش با لینک غیر مستقیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۶

نظرات  (۱)

خسته نباشید اخوی محمدحسین .....منظورتون از وقت تلف کردن همون وقت صرف کردنه دیگه وگرنه جمع آوری مطلب برای دوستات وقت تلف کردنه؟؟؟!!!!!!!خدا اجرتون بده.......عکاسی با گوشی هم ترفند خاصی داره؟؟؟
پاسخ:
سلامت باشی پشمک!
مطمئنی متنو درست خوندی؟! اصلا متنو کامل خوندی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی