رفقای همیشگی

وبلاگ بچه های اردوی یاوران امین 3

وبلاگ بچه های اردوی یاوران امین 3

طبقه بندی موضوعی
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان

نیت کنید و اشاره فرمایید

قالب میهن بلاگ

فال حافظ

خوشحالی بعد از مرگ قصاب صبرا و شتیلا!!!!!

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۴۱ ب.ظ

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط، فلسطینیان مناطق مختلف نوار غزه نیز شب گذشته پس از اعلام مرگ اریل شارون، نخست وزیر اسبق و جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی به شادی و سرور پرداختند.

فلسطینیان اعم از زن و مرد و کودک و سالخورده به خیابان ها آمده و با پخش کردن شیرینی بین مردم مرگ شارون را به یکدیگر تبریک گفتند.

شارون از سال 1948 و روز نکبت تا زمانی که در سال 2006 بر اثر ابتلا به سکته مغزی به کما رفت جنایات و کشتار زیادی را در حق ملت فلسطین مرتکب شد.

جوانان غزه شب گذشته با به آتش کشیدن تصاویر شارون وی را قاتل کودکان، زنان و مردان خود و عامل آواره ساختن هزاران فلسطینی از روستاها و شهرهای خود خواندند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم با صدور بیانیه ای از قول سامی ابوزهری، سخنگوی این جنبش اعلام کرد: مرگ شارون پس از هشت سال به سر بردن در کما نشانه ای از نشانه های خود و درس عبرتی برای همه طاغوتیان و طغیانگران است.

ابوزهری گفت: ملت فلسطین با مرگ این جنایتکار که دستانش به خون مردم ما و رهبران ما آغشته است در لحظاتی تاریخی سپری می کند و ما در سایه رفتن این طاغوتیان بیش از پیش به یاری خداوند متعال اطمینان داریم.

ده‌ها تن از فلسطینیان نیز در شهرک بنی سهیلا در شرق استان خان‌یونس در جنوب نوار غزه شب گذشته راهپیمایی هایی خودجوش برای ابراز شادی از مرگ شارون به پا کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها نیز در خیابان ها بین شهروندان و همچنین به رانندگان خودروهای عبوری و فروشندگان مغازه ها شیرینی توزیع کرده و تصاویری از شارون را به آتش کشیدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی