رفقای همیشگی

وبلاگ بچه های اردوی یاوران امین 3

وبلاگ بچه های اردوی یاوران امین 3

طبقه بندی موضوعی
پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان

نیت کنید و اشاره فرمایید

قالب میهن بلاگ

فال حافظ

محور وحدت!!!

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ

 امام جمعه اهل سنّت تربت جام   می گوید: اهل بیت(ع) متعلق به اسلام هستند؛ و اهل سنت نیز به اهل بیت محبت و  مودّت دارند و وظیفه خود می دانند در مجالس عزاداری امام حسین(ع) و اولادش شرکت کنند.



مولوی جامی الاحمدی  در مورد سیدالشهدا و یارانش می گوید:

 امام حسین (ع) با عده ای از اصحاب و فرزندان پیامبر (ص) درمقابل منافقین و دشمنان اسلام با شهامت و رشادت ایستادند و با نثار خون خود و اهل بیت(ع) درخت اسلام را آبیاری کردند.

وی   در مورد اجر  معنوی گریه بر امام حسین (ع)، اظهار داشت: عزای امام حسین(ع) اجر معنوی دارد اما به سیره، روش و منش امام حسین(ع) باید عمل کنیم تا شیعه واقعی باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام گلویی را بریدند که پیامبر آنجا را می بوسید و امام حسین(ع) هنگام اقامه نماز بر شانه پیامبر می رفت.

 

اهل بیت (ع) متعلق به اسلام هستند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام افزود: اهل بیت متعلق به اسلام هستند و اهل سنت نیز به اهل بیت محبت و مودت دارند و وظیفه خود می دانند در مجالس عزاداری امام حسین (ع) و اولادش شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: اهل بیت(ع) متعلق به شیعه نیست و اهل سنت نیز اهل بیت(ع) را دوست دارند.

وی تاکید کرد: اهل سنت اهل بیت پیامبر(ص) را برخود مقدم می دانند و هیچ کسی حق ندارد حرفی بر علیه اهل بیت(ع) بزند.

مولوی جامی الاحمدی ابراز داشت: باید ببینیم که حضرت علی(ع) و اولادش و امام جعفر صادق (ع) چه کردند، اگر به روش آن بزرگان عمل کردیم شیعه هستیم.


با آنکه سنّی‌ام،  شیعه علی (ع) هستم...

وی بیان کرد: من که سنّی هستم من هم شیعه علی(ع) هستم، علی(ع) سنت پیامبر را اجرا کرد و ما باید از شهامت، ایثار، صبر، زهد، تقوا، گذشت، مبارزه، استقامت و فداکاری امام حسین (ع) درس بگیریم و دستورات امام را اجرا کنیم.

 

 

 

محبت به اهل بیت (ع) محور  وحدت است

امام جمعه اهل سنت تربت جام تاکید کرد: محبت، دوستی و مودت به اهل بیت(ع) و اصحاب گرامی محور وحدت است و محبت ما به اهل بیت اعتقاد و عقیده ماست.

ایشان در ادامه گفت: از خدا می خواهم ما را پیروان راستین اهل بیت(ع) قرار دهد و از فیوضات و برکات امام حسین(ع) و اولادش ما را بهره مند سازد.

امام جمعه اهل سنت با اشاره به حضور اهل سنت در مجالس عزاداری گفت: اهل سنت ضمن شرکت در مجالس عزاداری در منازل خود مجلس عزای حسین(ع) برگزار می کنند و مرثیه خوانی برای امام حسین (ع) دارند.

نظرات  (۲)

پس فایل محرمتون چی شد که قرار بود تو سایت بزارید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
با سلام
اگر منظورتون فایلی هست که در مورد اسرائیل پخش شد باید خدمتتون عرض کنم این فیلم با کیفیت خوب حجمی بالای دو گیگا بایت داره!!!
یادم هست حاج آقا صفری گفتند با کیفیت خوب حداکثر تا یک ماه دیگه رو وبلاگ هست/تازه رژیم صهیونیستی نه ا س ر ا ئ ی ل غاصب/اصلاحش کنید....
پاسخ:
در هر صورت کیفیت خوب این فیلم بیش از دو گیگا بایت حجم دارد. که بارگذاری آن و دانلود آن محدودیت های خاص خود را دارد.
سعی ما بر این است تا بتوانیم فیلم را با کیفیت و حجم مناسب تهیه کنیم و قرار بدیم.
اسرائیل همان رژیم صهیونیستی غاصب است و تفاوتی با آن ندارد. اسرائیل به معنای به رسمیت شناختن این رژیم منحوس نیست. و لذا این کلمه حتی به کرات در کلمات مقام معظم رهبری استفاده شده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی